Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου 2014

Αντιμετωπίστε τη μελαγχολία του φθινοπώρου

Η επιστροφή στην καθημερινότητα, μετά από μία περίοδο χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς, σίγουρα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η κόπωση και η ελαφριά μελαγχολία που νιώθουμε μας κάνουν να χαζεύουμε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μας, η ενέργεια μας είναι πεσμένη ενώ το πρωινό ξύπνημα φαντάζει βασανιστικό. Όλα αυτά βέβαια είναι απόλυτα φυσιολογικά αφού ο οργανισμός μας χρειάζεται λίγο χρόνο για να προσαρμοστεί στην αλλαγή. Πάντα υπάρχει όμως κάτι που μπορεί να μας βοηθήσει να μετατρέψουμε την μελαγχολία σε δημιουργικότητα. Παρακάτω θα βρείτε τέσσερις εύκολες και αποτελεσματικές προτάσεις που είμαι σίγουρη ότι θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες. Εφαρμόστε τες και πετάξτε από πάνω σας οριστικά τη μελαγχολία του φθινοπώρου!
     

___________________________________________________________________________


Βάλτε νέους στόχους 
Μπορεί ο Ιανουάριος να θεωρείται τυπικά η αρχή του έτους και κατ' επέκταση η ιδανικότερη στιγμή για να θέσουμε νέους στόχους, στην πραγματικότητα όμως ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας του μελλοντικού σχεδιασμού. Αφιερώστε λοιπόν λίγο χρόνο για εσωτερική αναζήτηση. Κάντε τον απολογισμό σας και αποφασίστε τι είναι πραγματικά σημαντικό για εσάς και τι όχι. Ίσως ήρθε η ώρα να απαλλαγείτε από μία κακιά συνήθεια, να μετακομίσετε ή να χωρίσετε. Βρείτε τι θέλετε να αλλάξετε στη ζωή σας και κάντε το. Άλλωστε κανείς δεν ξέρει καλύτερα από εσάς τι πραγματικά θέλετε.       

___________________________________________________________________________



Γυμναστείτε & βρείτε τη φόρμα σας 
Οι περισσότερες γυναίκες αποφασίζουν να βάλουν τη γυμναστική στη ζωή του συνήθως λίγο πριν το καλοκαίρι, αγχωμένες για την αποκαλυπτική τους εμφάνιση με μαγιό. Φυσικά το σώμα δεν προλαβαίνει να αποκτήσει την επιθυμητή εικόνα και το άγχος διαδέχεται η απογοήτευση. Αυτός είναι και ο λόγος που το φθινόπωρο είναι η ιδανικότερη στιγμή για να επισκεφτείτε το γυμναστήριο. Έχετε μπροστά σας έναν ολόκληρο χρόνο μέχρι την επόμενη εμφάνιση σας με μαγιό και επομένως το περιθώριο να μην πιέσετε το σώμα μας με σκληρή προπόνηση και εξαντλητικές δίαιτες.         


___________________________________________________________________________


Επιστρέψτε στα θρανία
Αυτή η περίοδος είναι επίσης ιδανική για να κάνετε ένα δυναμικό come back στα θρανία. Δεν έχει σημασία σε ποια δεκαετία της ζωής σας βρίσκεστε, το μόνο που χρειάζεστε είναι διάθεση για μάθηση. Υπάρχουν τόσα υπέροχα πράγματα με τα οποία θα μπορούσατε να ασχοληθείτε, πράγματα που όχι μόνο θα μπορούσαν να γεμίσουν ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο σας αλλά και να σας βοηθήσουν να εξωτερικεύσετε την δημιουργικότητα σας. Χορός, κεραμική, ζωγραφική, φωτογραφία, είναι μόνο κάποια από αυτά. Στους περισσότερους δήμους θα βρείτε προγράμματα με προσιτά δίδακτρα.            
  
___________________________________________________________________________


 Διακοσμήστε το σπίτι σας
Το φθινόπωρο δεν είναι τυχαία ο μήνας που οι περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν για να μετακομίσουν ή να ανακαινίσουν το σπίτι τους. Φυσικά εσείς δεν χρειάζεται να προβείτε σε τόσο δραστικές αλλαγές για να διώξετε την μελαγχολία. Μερικές μικρές διακοσμητικές πινελιές αρκούν για να μεταμορφώσουν τόσο τον χώρο όσο και τη διάθεση σας. Μαξιλάρια, κάδρα, κουρτίνες, χαλιά ή οτιδήποτε έχετε βαρεθεί και μπορείτε, αλλάξτε το. Εναλλακτικά, αλλάξτε το χρώμα στους τοίχους. Επιλέξτε χρώματα που σας εμπνέουν και σας φτιάχνουν τη διάθεση και μεταμορφώστε το χώρο σας.            
  
___________________________________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο ιστολόγιο μου προέρχονται από το google search ή από τα site και τα blog που μνημονεύονται και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από το youtube ή άλλα site τα οποία αναφέρονται.
Τα κείμενα είναι δικά μου εκτός μερικών εξαιρέσεων στις οποίες αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναπαραγωγή (ολική ή μερική) του περιεχομένου του blog με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με την προϋπόθεση να αναφέρεται εμφανώς η πηγή ως chrissaki.blogspot.gr