Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Δέκα υπέροχα χτενίσματα για τις μικρές σας κυρίες

Αφού επιμεληθήκαμε το δικό μας hairstyle, με άκρως καλοκαιρινές πλεξούδες, νομίζω πως ήρθε η ώρα ν' ασχοληθούμε και με την κόμμωση των μικρών μας κυριών. Όσες από εσάς έχετε κοριτσάκι είμαι σίγουρη ότι θα λατρέψετε το συγκεκριμένο θέμα, το ίδιο και τα βλαστάρια σας. Ακόμη κι εγώ, που ακόμη δεν έχω γίνει μητέρα, ενθουσιάστηκα όταν εντόπισα στο διαδίκτυο τις απίστευτες αυτές κομμώσεις. Μάλιστα νομίζω πως κάποιες από τις δημιουργίες θα μπορούσα να τις εφαρμόσω άνετα  και στα δικά μου μαλλιά. Το ίδιο συμβουλεύω να κάνετε κι εσείς. Σκεφτείτε το, μητέρα και κόρη με το ίδιο χτένισμα! Δε θα ήταν υπέροχο;    
 




1. Πλεξούδα στεφάνι με κορδέλα 
(βήμα-βήμα)
Πηγή δημιουργίας: εδώ


2. Πιάσιμο σε σχήμα αστεριού 
(βήμα-βήμα) 
Πηγή δημιουργίας: εδώ


3. Παραμυθένιο χτένισμα 
ιδανικό για παρανυφάκια
(βήμα-βήμα) 
Πηγή δημιουργίας: εδώ



4. Κομψό σινιόν για μικρές κυρίες 
5. Φιόγκοι κοτσιδάκια
6. Πιασίματα σε σχήμα στέκας
Πηγή δημιουργιών: εδώ


7. Σινιόν αστέρι
8. Πιασίματα 
πεταλουδίτσες
9. Πλεξούδα στέκα 
με πεταλουδίτσες
10. Πλεξουδάκια 
με φιόγκους
Πηγή δημιουργιών: εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο ιστολόγιο μου προέρχονται από το google search ή από τα site και τα blog που μνημονεύονται και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από το youtube ή άλλα site τα οποία αναφέρονται.
Τα κείμενα είναι δικά μου εκτός μερικών εξαιρέσεων στις οποίες αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναπαραγωγή (ολική ή μερική) του περιεχομένου του blog με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με την προϋπόθεση να αναφέρεται εμφανώς η πηγή ως chrissaki.blogspot.gr