Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Όταν το νύχι μπαίνει μέσα στο δέρμα.


Ένα από τα συχνότερα προβλήματα των νυχιών είναι η είσφρηση όνυχος ή κοινός όταν το νύχι μπει μέσα στο δέρμα. Συμβαίνει συνήθως στο μεγάλο δάχτυλο των ποδιών, αλλά δεν είναι περίεργο να συμβεί και στα υπόλοιπα νύχια. Είναι μια ιδιαίτερα επώδυνη υπόθεση που μπορεί να καταλήξει σε σοβαρή μόλυνση για αυτό χρειάζεται πολύ προσεκτική αντιμετώπιση. 

Παρακάτω θα βρείτε τα συμπτώματα και τα αίτια που προκαλούν το πρόβλημα καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε μόνοι σας. Σε περίπτωση που η κατάσταση δεν δείχνει σημάδια βελτίωσης καλό θα ήταν επισκεφτείτε έναν γιατρό.    
      

          

ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ: Από τη στιγμή που το νύχι εισχωρήσει στο δέρμα, τα συμπτώματα δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν. Το νύχι θα ερεθιστεί και θα κοκκινίσει, αρχικά θα σας ενοχλεί μόνο όταν το πιέζετε ή φοράτε σφιχτές κάλτσες και παπούτσια, μέχρι που να πρηστεί και πλέον δεν θα σας επιτρέπει να φοράτε καθόλου κλειστά παπούτσια ενώ ενδέχεται να σας δυσκολεύει και στο περπάτημα. Το επόμενο και τελευταίο σύμπτωμα είναι να πάθετε μόλυνση.
ΤΑ ΑΙΤΙΑ: Η είσφρηση των νυχιών μπορεί να προκληθεί από διάφορες αιτίες, οι βασικότερες των οποίων είναι οι παρακάτω

*Τα λάθη στον τρόπο που κόβετε τα νύχια σας. Τα νύχια πρέπει να κόβονται σε ευθεία γραμμή, χωρίς να τα στρογγυλεύεται στις άκρες, και όχι πολύ βαθιά.
*Η κληρονομικότητα. Έχει παρατηρηθεί ότι η είσφρηση των νυχιών είναι χαρακτηριστικό που μεταδίδετε από γενιά σε γενιά.
* Τα στενά παπούτσια. Συνήθως πιέζουν τα δάχτυλα και στριμώχνουν τα νύχια.
* Επαναλαμβανόμενοι τραυματισμοί των νυχιών, έστω και μικροί.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΗ: Πολλές φορές η είσφρηση των νυχιών μπορεί να αντιμετωπιστεί χωρίς να χρειαστεί επίσκεψη στο γιατρό. Ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα.

1. Μουσκέψτε το πόδι σας σε μία λεκάνη με ζεστό νερό, στο οποίο θα έχετε ρίξει αλάτι (η αναλογία είναι μια κουταλιά της σούπας αλάτι για 250 ml νερό) για 20-30 λεπτά, τρεις με τέσσερις φορές την ημέρα. Αυτό θα βοηθήσει να μειωθεί το οίδημα γύρω από το νύχι και να υποχωρήσει ο ερεθισμός.
2. Ύστερα από κάθε ποδόλουτρο βάλτε κάτω από την άκρη του νυχιού που μεγαλώνει «ανορθόδοξα» ένα μικρό κομματάκι βαμβάκι, το οποίο και θα βοηθήσει το νύχι να πάρει σωστή κατεύθυνση ανάπτυξης.
3. Αλείψτε την ερεθισμένη περιοχή με μία αντιβιοτική κρέμα για να αποφύγετε ενδεχόμενες μολύνσεις.
4. Προτιμήστε να φοράτε ανοιχτά παπούτσια για τις επόμενες δύο-τρεις ημέρες. 
ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ: Αν η βασική περιποίηση και φροντίδα που προσφέρατε στο νύχι σας δεν βοήθησε να εξαλειφθεί το πρόβλημα, τότε το λόγο έχει ο γιατρός. Αφού εξετάσει το πόδι σας θα περιποιηθεί το νύχι και είναι πιθανό να αφαιρέσει ένα τμήμα του για να βοηθήσει στη συνέχεια να αναπτυχθεί κανονικά. Δεν είναι απίθανο να σας συστήσει τοπική θεραπεία με αλοιφές ή να σας δώσει και κάποια αντιβίωση σε περίπτωση που έχει δημιουργηθεί κάποια μόλυνση.  

43 σχόλια:

  1. xrusa geia s egw prin 9mhnes eixa kanei mia epemvash sto megalo m nuxi gt eixe mpei sto kreas k twra megalwse k mpike mono tou pali mesa k exei pristei k vgazei puon tha t kanw pali epemvash ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το γεγονός ότι το δάχτυλο σου έχει πρηστεί και βγάζει πύων σημαίνει ότι προφανώς το πρόβλημα έχει προχωρήσει πολύ και κατά πάσα πιθανότητα έχει υποστεί μόλυνση. Καλό θα ήταν, στη φάση αυτή, να επισκεφτείς έναν γιατρό κι εκείνος θα αποφασίσει αν θα χρειαστεί να κάνεις πάλι επέμβαση ή όχι. Φρόντισε όμως την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτική και να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα πριν φτάσει σε αυτό το σημείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kai egw mia apo ta idia alla poioi giatroi einai upeuthunoi gia tetoia?phga sto dhmosio gia th prwth epemvash alla den emeina euxaristhmenh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχω κανει 2 φορες επεμβαση στο ιδιο νυχι. πολυ πονος και ταλαιπωρια. εχει 1 μηνα που πριζετε αλλο νυχι, βαζω βαμβακι ειναι οκ και μετα ερεθιζετε αλλο νυχι στο αλλο ποδι και υποθετω πως φταινε ενα ζευγαρι καινουριες μποτες που πηρα γτ απο τοτε εχουν ξεκινησει τα προβληματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας.Εχω κανει ηδη μια επεμβαση και στα δυο μεγαλα νυχια γιατι ειχαν μπει στο κρεας.Πολυς πονος.Τωρα το ενα απο το δυο εχει πριστει.Αρχικα εβγαζε πυον ειχε πριστει/ερεθιστει πολυ και ο πονος ηταν μεγαλος.Ακολουθησα τα βηματα που ειπατε και μπορω να πω οτι πλεον δεν βγαζει πυον,το οιδημα γυρω απο το νυχι υποχωρησε(οχι τελειως) αλλα συνεχιζω να εχω ελαφρυ/μικρο πονο οταν φοραω παπουτσι και οταν περπατω.Πρεπει να κανω παλι επεμβαση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου. Ο πόνος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πράγματι οξύς, τον γνωρίζω διότι έχω υποφέρει κι εγώ κατά το παρελθόν. Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που με ώθησε να γράψω για το συγκεκριμένο θέμα. Στην περίπτωση σου πιθανότατα ο πόνος θα υποχωρήσει σταδιακά, μόλις η πάσχουσα περιοχή επανέλθει πλήρως. Καλό θα ήταν αυτό το διάστημα να φοράς ανοιχτά παπούτσια και να συνεχίσεις τα βήματα της "αντιμετώπισης". Πρόκειται για συμβουλές που μου έδωσε ο γιατρός μου και είναι πολύ αποτελεσματικές. Σε περίπτωση που η κατάσταση χειροτερεύσει καλό θα ήταν να επισκεφτείς τον γιατρό σου, που είναι ο πλέον αρμόδιος. Αυτός θα εκτιμήσει την κατάσταση και θα σου πει αν θα χρειαστεί να χειρουργηθείς πάλι. Καλή ανάρρωση σου εύχομαι ολόψυχα!

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστω Χρυσα.Νομιζω οτι το οιδημα υποχωρησε γιατι μουσκευω το ποδι μου με ζεστο νερο με αλατι για 30 λεπτα μια φορα την ημερα.Δεν προλαβαινω περισσοτερες γιατι συχνα λειπω στη δουλεια για πολλες ωρες.Προσπαθω να φοραω ανοιχτα παπουτσια.Οταν λες η "κατασταση χειροτερευσει" υπαρχει πιθανοτητα να χρειροτερευσει?Εγω το βλεπω να αναρωννει σιγα σιγα.Το μονο που με ενοχλει ειναι ο πονος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα έχεις ξεπεράσει πλέον το πρόβλημα και μαζί με αυτό θα έχει υποχωρήσει και ο πόνος. Δυστυχώς, όπως πολύ καλά γνωρίζεις κι εσύ από προσωπική πείρα, στο συγκεκριμένο πρόβλημα, ακόμη κι αν έχει αντιμετωπιστεί με επιτυχία, πάντα υπάρχει ο φόβος της επανεμφάνησης του. Αυτός ήταν και ο λόγος που σου είπα ότι υπάρχει περίπτωση να χειροτερεύσει. Καλό θα είναι λοιπόν, ακόμη και μετά την επούλωση να συνεχίσουμε να είμαστε προσεχτικές και να δίνουμε την πρέπουσα σημασία στην περιοχή αυτή. Γιατί πάνω απ' όλα είναι θέμα υγείας!

      Διαγραφή
  7. gia sas.emena mpainei ta nixia m kai apo ta 2 podia mesa sto kreas..stin arxi den to katalava k otan to katalava mpoor na po oti itan arga...ta kovo etc opos prepei k sinexeia ta vgazo moni m..alla exei poso kairo mou ta shmeia ekei dipla apo opou mpainei to nixi olo to derma einai moudiasmeno..to xei pathei ki allos auto??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλη μου. Προφανώς η περιοχή έχει καταπονηθεί αρκετά και γι' αυτό το λόγω παρουσιάζει το μούδιασμα. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι κάτι ανησυχητικό, καλό όμως θα ήταν να ρωτήσεις και τη γνώμη κάποιου ειδικού. Θα μπορούσες εναλλακτικά να πάρεις και τη γνώμη του φαρμακοποιού σου που είμαι σίγουρη ότι θα σε κατατοπίσει πάνω στο θέμα που σε προβληματίζει.

      Διαγραφή
  8. Αγαπημένες μου φίλες,είναι πολύ όμορφο που μοιράζεστε μαζί μου τους προβληματισμούς σας. Τα σχόλια και οι παρατηρήσεις είναι πάντα ευπρόσδεκτες και χαίρομαι αυτή την επικοινωνία μας.
    Θα ήθελα μόνο να σας παρακαλέσω όταν προσθέτετε κάποιο σχόλιο να αναφέρετε το όνομα σας ή έστω κάποιο ψευδώνυμο, έτσι ώστε να μπορώ να ξεχωρίζω με ποια κοπέλα μιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κι εγώ το ίδιο ακριβώς πρόβλημα... Εδώ κι έναν μήνα το μεγάλο νύχι στο πόδι μου έχει πριστεί και με πονάει πάρα πολύ! Πήγα σε ένα φαρμακείο και μου είπαν ο,τι χρειάζεται χειρουργό. Αν κάνω επέμβαση αλλά όχι σε δημόσιο νοσοκομείο θα μου βάλουν ανεστητικό ? ή θα πονάω καθόλι τη διάρκεια της επέμβασης?

      Διαγραφή
  9. Γειά σας,
    θα μπορουσατε να μου προτεινεται καποια αντιβιωτικη κρεμα εφοσον εχει προελθει η μολυνση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάντως εχω 2 χρόνια πρόβλημα 1 χρόνο με το ένα (το εκανα εγχείριση τελικα) και τώρα εχω με το άλλο :D πρωτα βαζω οινόπνευμα (τσούζει λιγο ) και μετα παταω τις ακρες του δέρματος απο πανω προς τα πλαγια ( πονάει ) αλλα μετα μπορώ και κοβω τα καρφομενα νυχια καλυτερα :) μετα βαζω βαμβάκι ώσπου να βγει το νυχι προς τα πανω και γίνεται :D μετα θελει όμως προσοχη στο κόψιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΕΝΑ΄... ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΝΥΧΙ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ...ΠΗΓΑ ΣΕ ΠΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟ, 2 ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΝΤΙΒΙΩΣΗ...ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΚΑΛΙΖΩ ΤΟ ΝΥΧΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΟΤΑΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ..ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...ΔΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΗΣΤΕΙ,ΤΑ ΚΟΒΩ ΣΩΣΤΑ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΛΥΝΘΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΕΧΩ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΤΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΘΑ ΦΟΡΕΣΩ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ..ΠΟΝΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΠΟΥ...ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελενα κι εγώ προσφάτως είχα το ιδιο ακριβώς πρόβλημα..είχα έναν απίστευτο πόνο στο δέρμα γύρω από το νύχι χωρίς να υπάρχει πλέον το κομμάτι του νυχιού που είχε εισχωρήσει..εν τελει με βοήθησε η αισθητικός μου.αυτος ο πόνος είναι από το οιδημα/μόλυνση που έχει ήδη δημιουργηθεί..εγώ προσωπικά έβγαλα αρκετό πύον από το σημείο..πηρα και αντιβίωση για λιγες μέρες και τώρα είμαι πολύ καλύτερα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΑΣ!ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΝΕΜΕΝΗ!!ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΙΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ!!ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημεραα ...εχω τ ιδιο προβλημα εδω και 2 βδομαδες εβαζα μπενταντιν αλλα τιποτα εχει πριστει πολυ και βγαζει κατι σαν πιον με ποναει πολυ κ μονο π ακουμπαει μ τ αλλα δαχτυλα η με το σεντονι ...στις αρχες εκοψα τ νυχι οσο πιο βαθια μπορουσα νομιζα οτι ετσι θα λυνοταν αλλα τωρα ουτε ν το αγγιξω μπορω ... λετε να χρειαζεται χειρουργειο ...; :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βγαζει κατι σαν πετσα και την αφαιρω μηπως ηρεμησει αλλα τιποτε ...μ εχει απογοητευσει πολυ κ με δυσκολευει πολυ ολο αυτο γτ η δουλεια μ ειναι ορθια και με κλειστα παπουτσια ...αα και μια φορα μ ματωσε κιολας...

      Διαγραφή
  15. mia apo ta idia k egw!!!milame gia polu pono!!!!se ti giatro na apeuthinthw??dermatologo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οταν γίνει η εγχείρηση μπορείς να φορέσεις παπούτσια ή να περπατήσεις? ΦΕΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σας εχω περάσει αυτο το πρόβλημα 3 φορές την πρώτη έκανα εγχείρηση , την δεύτερη δεν έκανα κι την Τρίτη φορά μου κράτησε 6 μήνες είχα παει δυο φορές στον γιατρό μου την πρώτη μου έβγαλε την πέτσα κι μου είπε να βάζω απο κατω απο το νύχι βαμβάκι όπως γράψετε κι εσείς αλλα δεν μου πέρασε πήγα για δεύτερη φορά κι ξανά το ίδιο την Τρίτη όμως φορά οταν έβγαλε την πέτσα έβγαλε κι ενα μαύρο πράγμα απο εκεί μήπως ξέρετε το ειναι αυτο ?? Κι γιατι αφού ο γιατρός μου ειχε βγάλει κι το νύχι την πρώτη φορά ξέχασα να το γράψω δεν μου πέρασε ???Ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σας μου εχουν μπει τεσσερα νυχια στοδερμα και ποναω ....εχω κλεισει ραντεβου με γιατρο ...αλλα μεχρι τοτε τι να κανω για να μην χειροτερεψει ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σας απο Κυπρο. Εδώ και 20 χρόνια με πονά αν το πιέσω ή τρέξει νερό πανω η ρίζα του μεγαλου (απο το στρατιωτικό μου που είχε μολυνθεί).Ο πόνος είναι αβάσταχτος αν με πατήσει για παράδειγμα το μωρό μου.Εχω κάνει ραμματα χωρις αναισθητικό πολλές φορές και ο πόνος του νυχίου είναι πιο δυνατός.Γιατί δεν περνά?Αν το αφήσω? υπάρχει κίνδυνος να υπάρχει μόλυνση τόσα χρόνια? (ευχαριστω πολυ-πολυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. se pion giatro prepi na pao gia na mou eleksi to nixi ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Διαπιστώνω μετά λύπης μου ότι είσφρηση όνυχος είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί πολύ κόσμο. Δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω απαντήσεις στα ερωτήματα σας δεδομένου ότι δεν είμαι γιατρός. Θα ήταν τελείως ανεύθυνο από μέρος μου να κάτι κάτι τέτοιο. Δημιούργησα το συγκεκριμένο θέμα για να σας μεταφέρω, μέσα από τη δική μου εμπειρία, τις συμβουλές που μου έδωσε ο γιατρός μου.
    Καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό για τη συγκεκριμένη πάθηση. Ένας ποδολόγος-ποδίατρος είναι ο πλέον αρμόδιος για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Μπορείτε να απευθυνθείτε στο σύλλογο ποδιάτρων-ποδολόγων Ελλάδος (www.podiatrist-society.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εμένα μου μπήκε το νύχι στο δέρμα και έκοψα μόνο το πάνω μέρος με αποτέλεσμα το κάτω μέρος να είναι ακόμα μέσα στο δέρμα. Τώρα προσπαθώ να το κόψω αλλά έχει κάνει πληγή και πονάει υπερβολικά όταν προσπαθώ. Επίσης παρότι βάζω ιώδιο και οινόπνευμα έχει γίνει μόλυνση και ο πόνος είναι μεγαλύτερος. Το έχω ξαναπαθει πολλές φορές αλλά η πληγη δεν ήταν τόσο μεγάλη τις προηγούμενες. Έκανα λάθος χειρισμό αρχικά, αλλά μήπως ξέρεις τι θα ήταν καλό να κάνω;

    - Ευχαριστώ για τον χρόνο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γεγονός ότι έχεις κόψει το επάνω μέρος δυσκολεύει αρκετά την κατάσταση αφού δεν έχεις πλέον τη δυνατότητα να επέμβεις μόνη σου στο νύχι. Μπορείς να ανακουφίσεις κάπως την κατάσταση κάνοντας ποδόλουτρο με αλατόνερο αλλά, το συντομότερο δυνατό, θα πρέπει να επισκεφτείς έναν γιατρό.

      Εύχομαι γρήγορη ανάρρωση.

      Διαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Το πρόβλημα διορθώθηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γειά έχω το ίδιο πρόβλημα στο αριστερο μου και έκανα τιν χαζομάρα και έκοψα το νύχι πολύ βαθιά τι να κανο για αυτό???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εχω χρονιο προβλημμα με τα νυχια εδω και χρονια!!μπαινουν μεσα στο κρεας.η αντιμετοποιση φιλοι μ καλοι ορθονιχια!!!!!!!!!ενα μικρο διαφανο πλαστικο κομματακι μη ορατο που τραβαει χωρις πονο φυσηκα το νυχι εξω απ το κρεας!!σωθηκα!!!!!!!!!!εχει να ξαναμπει το νυχι μ στο κρεας παρα πολλα χρονια!!!!σας το συστηνω αφοβα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σας, έπαθα το ίδιο πρόβλημα με το νύχι που μπαίνει στο κρέας και στα δύο πόδια επισκέφθηκα γιατρό και μου είπε σε 3 μέρες να το χειρουργήσω γιατί είναι σε άσχημη κατάσταση. Έχω ακούσει ότι μετά την επέμβαση ο πόνος είναι οδυνηρός και φοβάμαι πάρα πολύ για αυτό. Τι θα γίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ...ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ??ΕΣΥ CRISSAKI ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΝΥΧΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εγω δεν πηγα στον γιατρο αλλα οσ σινιθοσ μπαινι στην αρχη επαθα καο μοκιση τι μου προτινισ να κανω ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεια σας, είχα παθει το ίδιο πρόβλημα όταν ήμουν 15. Μου αφαίρεσε μέρος του νυχιού ο γιατρός και κάτι έκανε στην ριζα απο την αριστερη πλευρα και έτσι το υπολοιπο νύχι μεγαλώνει κανονικά αλλά δεν προκειτε να ξαναμπεί μέσα στο κρέας. Τώρα έπαθα το ίδιο και στο άλλο ποδι:) ο πόνος απο την επεμβαση δεν ηταν οδυνηρος. Θυμαμαι επινα παυσίπονα και δεν πονουσα καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. γεια σασ και εμενα μου διμιουργηθηκε το ιδιο προβλημα απο το νυχι στο δεξι ποδιστο μεγαλο δαχτυλο και εκανα για 30 λεπτα ποδολουτρο με αλατι και εχει μαλακωσει ο πονοσ πιθανον να διμιουργηθηκε απο το παπουτσι και τωρα πλεον θα κοβω πολυ προσεχτικα τα νυχια των ποδιων μου σασ εευχαριστω για τισ πιο πανω συμβουλεσ με βοηθησαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. συγνωμη,ειμαι ο μονος που δεν καταλαβε πως ακριβως μπενει το βαμβακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. kalispera,ithela na rotiso an h osfrisi simbeni sthn akri tou nixiou h kai sthn perioxi ths paronixidas
    edo kai 10 meres to megalo daktilo tou podiou ponaei mono otan akoumpao me to xeri m sthn perioxi ths paronixidas. orthios as poume den exoxli,akoma kai otan statho stis mites twn podion!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όσες και όσοι έχετε κάνει επέμβαση στα νύχια των ποδιών μετά απαγορευόταν να φοράτε παπούτσια; Πώς ήταν χειμώνας με κρύα βροχές χιόνια κλπ να κυκλοφορείτε με σαγιονάρες έξω και να βλέπετε γύρω σας μπότες; Θέλω να τα μάθω όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλησπέρα..εδώ κ 3μηνες αντιμετωπιζω προβλημα με τα μεγαλα νύχια των ποδιών μ..βγαζει πυον ματώνει κ ποναει φρικτά. .τι πρέπει να κάνω;;καποια είδους αντιβίωση ή να παω σε καποιο γιατρό(κ τι ειδικότητας);;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αντιμετωπιζω προβλημα εδω κ 3μηνες με τα μεγαλα νυχια των ποδιων μ..Βγαζουν πυον,αιμα κ πονανε φριχτα..τι πρέπει να κανω;;Υπάρχει καποια συγκεκριμενη αντιβιωση ή πρεπει να παω σε γιατρο(κ τι ειδικότητας);;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να πατε σε αισθητικο που ειναι και ποδολογος μαζι ,ειχα κανει επεμβαση σε γιατρο και δεν μου εκανε τιποτα πονουσα ποιο πολυ ,εεε και πηγα σε αισθιτικο και εκανα 7 ραντεβου γτ ειχα μεγαλο προβλημα και μου το εφτιαξε και τωρα δεν εχω τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γινεται να γυρησει το νυχι του χεριου μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο ιστολόγιο μου προέρχονται από το google search ή από τα site και τα blog που μνημονεύονται και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από το youtube ή άλλα site τα οποία αναφέρονται.
Τα κείμενα είναι δικά μου εκτός μερικών εξαιρέσεων στις οποίες αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναπαραγωγή (ολική ή μερική) του περιεχομένου του blog με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με την προϋπόθεση να αναφέρεται εμφανώς η πηγή ως chrissaki.blogspot.gr