Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

Αφυδάτωση: Σβήστε τη δίψα σας χωρίς νερό

Είναι γνωστό ότι το νερό αποτελεί το σημαντικότερο συστατικό του ανθρώπινου οργανισμού. Περίπου το 60% του σωματικού μας βάρους είναι νερό, γι' αυτό και η ενυδάτωση είναι θέμα υψίστης σημασίας για όλους. Η ανάγκη αυτή γίνετε ακόμη μεγαλύτερη τώρα το καλοκαίρι με την άνοδο της θερμοκρασίας, που σώμα μας απαιτεί μεγαλύτερες ποσότητες νερού για να λειτουργήσει. Όσοι δεν καλύπτουν τις ανάγκες τους σε υγρά παρουσιάζουν συχνά συμπτώματα έντονης κόπωσης, μειωμένης πνευματικής απόδοσης, κάποιες φορές ακόμη και πυρετό. Για να αποφύγουμε αυτές τις δυσάρεστες παρενέργειες υπάρχουν κάποιοι εναλλακτικοί τρόποι να ενυδατώσουμε τον οργανισμό μας χωρίς να χρειαστεί να καταναλώνουμε τεράστιες ποσότητες νερού, κάτι που για τις περισσότερες γυναίκες αποτελεί πρόβλημα...


ΧΥΜΟΙ ΦΡΟΥΤΩΝ

Φρεσκοστημένοι ή σε συσκευασία, οι χυμοί αποτελούν την ιδανικότερη λύση για το καλοκαίρι. Για να μην επιβαρυνθείτε με πολλές θερμίδες γεμίστε το μισό ποτήρι με χυμό και το υπόλοιπο με κρύο νερό ή σόδα. Εναλλακτικά μπορείτε να κάνετε τους χυμούς παγάκια και να τους ρίχνετε μέσα στο νερό ή στη σόδα.




COCTAIL ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Αν είστε λάτρης των λαχανικών τότε ο τοματοχυμός, το καροτόζουμο και ο αγγουροχυμός είναι μόνο κάποιες από τις γευστικές προτάσεις που μπορείτε εύκολα και γρήγορα να παρασκευάσετε και να απολαύσετε. Εκτός από υψηλή περιεκτικότητα σε νερό οι χυμοί των λαχανικών είναι πλούσιοι και σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.



ΚΡΥΕΣ ΣΟΥΠΕΣ

Έχουν λίγες θερμίδες και μπορείτε να τις παρασκευάσετε εύκολα στο σπίτι και να τις καταναλώσετε στον γραφείο. Θα σας ξεδιψάσουν ενώ ταυτόχρονα θα σας χορτάσουν. Επιπλέον, αν θέλετε να χάσετε βάρος μπορείτε να αντικαταστήσετε το βραδινό σας γεύμα με μία σούπα λαχανικών.




ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ & ΒΟΤΑΝΑ

Περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά και είναι δροσιστικά. Μπορείτε να ετοιμάσετε μία ποσότητα από το προηγούμενο βράδυ και να τη βάλετε στο ψυγείο. Την επόμενη μέρα θα έχετε παγωμένο τσάι και μπορείτε να το πάρετε μαζί σας στο γραφείο ή στην παραλία σε ένα θερμό. Για περισσότερη γεύση προσθέστε πορτοκάλι, λεμόνι ή φρέσκια μέντα.





ΚΑΡΠΟΥΖΙ

Ένα φρούτο καθαρά καλοκαιρινό. Η περιεκτικότητα του σε νερό ξεπερνά το 80%, έτσι καταναλώνοντας 200 γραμμάρια είναι σαν να πίνετε μισό ποτήρι νερό. Είναι δροσιστικό, και έχει μόλις 32 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο ιστολόγιο μου προέρχονται από το google search ή από τα site και τα blog που μνημονεύονται και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από το youtube ή άλλα site τα οποία αναφέρονται.
Τα κείμενα είναι δικά μου εκτός μερικών εξαιρέσεων στις οποίες αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναπαραγωγή (ολική ή μερική) του περιεχομένου του blog με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με την προϋπόθεση να αναφέρεται εμφανώς η πηγή ως chrissaki.blogspot.gr