Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

"Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων" VOGUE

"Κόκκινη κλωστή δεμένη
στην ανέμη τυλιγμένη
δώσε κλότσο να κυλίσει
παραμύθι ν' αρχινήσει..." 

Η Αμερικάνικη Vogue, μέσα από το φακό της διάσημης φωτογράφου Annie Leibovitz και με τη συμμετοχή των σημαντικότερων σχεδιαστών μόδας, μας ταξίδεψε στον μαγικό κόσμο των παραμυθιών. Αυτή λοιπόν τη μοναδική φωτογράφιση αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας στην έναρξη της νέας ενότητας του ιστολογίου μου, με θέμα περιοδικά μόδας. Ελπίζω να αγαπήσετε, όσο κι εγώ, τη μικρή Αλίκη και τις περιπέτειες της. Ραντεβού τον επόμενο μήνα με μία ακόμη αγαπημένη φωτογράφηση μόδας!
          
 
"Αναρωτιέμαι αν θα πέσω μέχρι την άλλη άκρη της γης! Τι αστείο που θα 'ταν να να βγω ανάμεσα σε ανθρώπους που περπατούν με το κεφάλι κάτω!"

   
"Στο σπίτι ήταν πολύ πιο ευχάριστα," σκέφτηκε η φτωχή Αλίκη", όταν δεν άλλαζα συνέχεια μέγεθος και δεν δεχόμουν διαταγές από ποντίκια και κουνέλια. Κι όμως, παρόλα αυτά, είναι κάπως ενδιαφέρουσα, ξέρεις, αυτού του είδους η ζωή!

Η Κάμπια και η Αλίκη κοιτάχτηκαν για αρκετή ώρα σιωπηλά. Επιτέλους, η Κάμπια έβγαλε το ναργιλέ από το στόμα της και με άτονη, νυσταγμένη φωνή της απηύθυνε το λόγο: "Ποια είσαι;"

 
Ο υψηλός επισκέπτης Karl Langerfeld παρακολουθούσε καθώς η Αλίκη έπιασε το μωρό που γρύλιζε δυνατά. "Αν πρόκειται να μεταμορφωθείς σε γουρούνι", του δήλωσε, "θα πάψω να έχω οποιαδήποτε σχέση μαζί σου".

"Είμαστε όλοι τρελοί. Εγώ είμαι τρελή, εσύ είσαι τρελή", είπε η Χαμογελόγατα. "Πως το ξέρεις ότι είμαι τρελή;" τη ρώτησε η Αλίκη. "Πρέπει να είσαι, αλλιώς δεν θα είχες έρθει εδώ".

 
"Ξέρω τι σκέφτεσαι αλλά δεν είναι καθόλου έτσι", είπε ο Τραλαλής. "Ακριβώς το αντίθετο", συνέχισε ο Τραλαλάς. "Αν ήταν έτσι, μπορεί και να 'ταν. Και, αν ήταν έτσι, θα ήταν, αλλά δεν είναι και δεν ήταν. Αυτό είναι λογικό."

"Τα μαλλιά σου θέλουν κόψιμο", είπε ο Τρελοκαπελάς. Κοιτούσε την Αλίκη για αρκετή ώρα και με μεγάλη περιέργεια: "Πρέπει να μάθεις να μην κάνεις προσωπικά σχόλια", του απάντησε η Αλίκη αυστηρά. "Είναι πολύ αγενές". 

Η Βασίλισσα έγινε κόκκινη από οργή και, αφού την κοίταξε για ένα λεπτό σαν να ήταν άγριο ζώο, άρχισε να ουρλιάζει: "Αποκεφαλίστε την!"

"Κυλώντας και σφαδάζοντας", απάντησε η Ψευτοχελώνα. "Και μετά είναι οι διάφοροι τομείς, της Αριθμητικής, της Φιλοδοξίας, του Περισπασμού, της Ασχημοποίησης και του Χλευασμού". Η Αλίκη τόλμησε να ρωτήσει: "Δεν έχω ακούσει ποτέ τη λέξη ασχημοποίηση. Τι σημαίνει;"

  "Τι ωραία που θα ήταν να μπορούσαμε να περάσουμε μέσα από τον Καθρέφτη! Είμαι σίγουρη ότι έχει τόσο όμορφα πράγματα μέσα του!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο ιστολόγιο μου προέρχονται από το google search ή από τα site και τα blog που μνημονεύονται και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από το youtube ή άλλα site τα οποία αναφέρονται.
Τα κείμενα είναι δικά μου εκτός μερικών εξαιρέσεων στις οποίες αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναπαραγωγή (ολική ή μερική) του περιεχομένου του blog με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με την προϋπόθεση να αναφέρεται εμφανώς η πηγή ως chrissaki.blogspot.gr