Τετάρτη, 6 Οκτωβρίου 2010

4 ασκήσεις για τα χέρια


Τα χέρια είναι η περιοχή του σώματος που χρησιμοποιείς περισσότερο από καθε άλλη σε καθημερινή βάση. Σκεφτείτε πόσα πράγματα κάνετε με αυτά, μαγειρεύετε, οδηγείτε, πλένετε τα πιάτα, καθαρίζετε, χρησιμοποιείτε το κινητό σας. Όλες αυτές οι ασχολίες τα καταπονούν, ενώ βαθμιαία μπορούν να οδηγήσουν σε τενοντίτιδες ή σε άλλες ακόμη σοβαρότερες παθήσεις. Οι τέσσερις απλές ασκήσεις που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν να δυναμώσετε και να ανακουφίσετε από τους πόνους τα δάχτυλα και τους καρπούς σας ενώ ταυτόχρονα θα τους χαρίσουν ευλυγισία.
  
 
ΤΕΝΤΩΣΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ

1.Τεντώστε τα χέρια μπροστά σας και κρατήστε τις παλάμες σας σε ευθεία γραμμή, με τα δάχτυλα ενωμένα μεταξύ τους.
2.Ανοίξτε τα δάχτυλα σας όσο περισσότερο μπορείτε και στη συνέχεια ενώστε τα και πάλι. Επαναλάβετε την κίνηση, ανοίγοντας και κλείνοντας τα δάχτυλα περίπου 20 φορές.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Βελτιώνετε η δεξιότητα των δαχτύλων και η εμβέλεια της κίνησης. 

 
ΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

1.Πιάστε τις παλάμες μεταξύ τους μπροστά από το στήθος σας, με τα δάχτυλα να κοιτάνε προς τα πάνω. Με ενωμένες τις παλάμες, υψώστε τους αγκώνες σας μέχρι να αισθανθείτε το τέντωμα στους αντιβραχίονες. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 15΄΄.
2.Αντιστρέψτε την κίνηση. Ενώστε τις παλάμες σας από την άλλη πλευρά, με τα δάχτυλα να κοιτάνε προς τα κάτω. Μείνετε έτσι για 15΄΄.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Δυναμώνουν τα χέρια και οι καρποί.


 
ΚΑΝΤΕ PUSH-UPS ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΣΑΣ

1.Με τα δάχτυλα λίγο ανοιχτά και τους αγκώνες λυγισμένους, πιέστε σταθερά τα χέρια σας μεταξύ τους. Τα χέρια πρέπει να είναι ενωμένα από τις άκρες των δακτύλων μέχρι το κάτω μέρος της παλάμης.
2.Χρησιμοποιείστε τη δύναμη μεταξύ των δακτύλων για να δημιουργήσετε αψίδα, έτσι ώστε να παραμείνουν ενωμένες μόνο οι άκρες των δακτύλων σας.
3.Συνεχίστε να πιέζετε τα δάχτυλα μεταξύ τους, καθώς φέρνετε το ένα κοντά στο άλλο. Κρατήστε την πίεση ενώ ανοίγετε. Επαναλάβετε περίπου 20 φορές.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Βελτιώνετε η δύναμη των δακτύλων και του καρπού.  


 
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΡΠΩΝ

1.Τεντώστε τα χέρια μπροστά σας και κρατήστε τις παλάμες σας σε ευθεία γραμμή. Περιστρέψτε με απαλές κινήσεις τους καρπούς σας από αριστερά προς τα δεξιά και αντίθετα. Πραγματοποιήστε περίπου 20 περιστροφές σε κάθε χέρι.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Δυναμώνει τους καρπούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο ιστολόγιο μου προέρχονται από το google search ή από τα site και τα blog που μνημονεύονται και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από το youtube ή άλλα site τα οποία αναφέρονται.
Τα κείμενα είναι δικά μου εκτός μερικών εξαιρέσεων στις οποίες αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναπαραγωγή (ολική ή μερική) του περιεχομένου του blog με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με την προϋπόθεση να αναφέρεται εμφανώς η πηγή ως chrissaki.blogspot.gr