Παρασκευή, 16 Ιουλίου 2010

Δέκα μυστικά για ύπνο με όνειρα γλυκά

Ο ύπνος είναι η πιο φυσική χαλαρωτική διαδικασία. Όταν κοιμόμαστε αναπνέουμε αργά και βαθιά. Ο οργανισμός ξεκουράζεται, καθώς η θερμοκρασία του σώματος μειώνετε ελαφρά, όπως συμβαίνει με τους χτύπους της καρδιάς και την πίεση. Εκτός από αγχολυτικός όμως, ο ύπνος είναι κι αναζωογονητικός, τόσο για το πνεύμα όσο και για το σώμα, αφού κατά τη διάρκεια του τα κύτταρα ανανεώνονται. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι συμπεριλαμβάνεται πάντα στις συμβουλές ομορφιάς των ειδικών.

Παρακάτω θα βρείτε μερικές απλές και αποτελεσματικές συμβουλές για να έχετε πάντα όνειρα γλυκά.


1.Προσπαθήστε να ακολουθείτε ένα σταθερό ωράριο ύπνου και κυρίως να ξαπλώνετε κάθεβράδυ την ίδια περίπου ώρα. Αυτό θα βοηθήσει το βιολογικό σας ρολόι να συγχρονιστεί με αποτέλεσμα να κοιμάστε αμέσως μόλις ξαπλώσετε.


2.Μια ώρα πριν πάτε για ύπνο χαλαρώστε ακούγοντας μουσική ή διαβάζοντας ένα βιβλίο και αποφύγετε έντονες δραστηριότητες ή συζητήσεις που μπορεί να σας φέρουν ένταση. Φυσικά σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνετε το σεξ.


3.Αν αισθάνεστε εκνευρισμό, επιλέξτε να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο αντί για ένα γρήγορο ντους. Γεμίστε την μπανιέρα με νερό και ρίξτε μέσα μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας που φημίζετε για τις χαλαρωτικές του ιδιότητες.   


4.Ξαπλώστε στο κρεβάτι μόνο για να κοιμηθείτε και όχι για να διαβάσετε, να φάτε ή να δείτε τηλεόραση. Προσπαθήστε να βάλετε στη ζωή σας αυτή τη μικρή συνήθεια, πραγματικά θα εκπλαγείτε με το πόσο ευκολότερα θα σας παίρνει ο ύπνος.


5.Μην ξαπλώνετε ποτέ αν δεν νιώθετε έστω και λίγο νυσταγμένοι. Η ησυχία και το σκοτάδι θα επιτρέψουν στις ανησυχίες σας να κυριαρχήσουν στο μυαλό σας και τότε ο ύπνος δεν θα είναι καθόλου εύκολη υπόθεση.


6.Ένα ποτήρι ζεστό γάλα θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε, ενώ οτιδήποτε περιέχει καφεΐνη ή αλκοόλ θα φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα.


7.Μην πέφτετε ποτέ στο κρεβάτι με γεμάτο στομάχι. Η δυσφορία που πιθανότατα θα νιώσετε δεν θα σας επιτρέψει να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε. Το ιδανικό είναι να μεσολαβούν τρεις ώρες μεταξύ του τελευταίου δείπνου και της ώρας κατάκλισης.

8.Αποφύγετε να βάζετε στην κρεβατοκάμαρα ρολόγια με δείκτες και αριθμούς που φωσφορίζουν. Ελέγχοντας την ώρα, όταν προσπαθείτε να κοιμηθείτε, κάνετε την ένταση μεγαλύτερη.

9.Δώστε σημασία στο χώρο της κρεβατοκάμαρας. Ο ύπνος είναι ευχάριστος σε μία κανονική θερμοκρασία, όταν δεν υπάρχει φως και επικρατεί ησυχία. Κλείστε λοιπόν τα παντζούρια κι αν υπάρχει ενεχλοτικός ήχος καλύψτε τον μ’έναν άλλο, ευχάριστο, σε πολύ χαμηλή ένταση.

10.Τέλος, δοκιμάστε κάτι που εμένα προσωπικά με χαλαρώνει απίστευτα. Βάλτε να παίζει ένα CD με ήχους της φύσης ή κλασική μουσική, πάντα σε χαμηλή ένταση και ξαπλώστε. Θα σας βοηθήσει να αδιάσετε το μυαλό σας και να κοιμηθείτε βαθιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο ιστολόγιο μου προέρχονται από το google search ή από τα site και τα blog που μνημονεύονται και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από το youtube ή άλλα site τα οποία αναφέρονται.
Τα κείμενα είναι δικά μου εκτός μερικών εξαιρέσεων στις οποίες αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναπαραγωγή (ολική ή μερική) του περιεχομένου του blog με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με την προϋπόθεση να αναφέρεται εμφανώς η πηγή ως chrissaki.blogspot.gr