Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014: "Sparkles at the Paris Opera" Vogue

Editorial: "Sparkles at the Paris"
Μοντέλα: Natalia Vodianova
Φωτογράφος:Annie Leibovitz
Styling: T.Goodman & M.Philouze
Make-up: Stephane Marais       

Ανανεωμένη και με άκρως θετική διάθεση επέστρεψα, μετά από απουσία αρκετών εβδομάδων, στο αγαπημένο μου ιστολόγιο. Ελπίζω να σας έλειψα, έστω και λίγο. Εμένα πάντως μου έλειψε πολύ η διαδικτυακή μου ενασχόληση που αποτελεί αφορμή για να ανακαλύπτω διαρκώς νέα πράγματα.
Μια τέτοια ανακάλυψη ήταν και οι εικόνες της Αμερικάνικης Vogue, τις οποίες και επέλεξα για το καλώς όρισμα αυτού του μήνα. Εικόνες που ακτινοβολούν από λάμψη! Μια λάμψη που δυστυχώς λείπει από τη ζωή μας, είτε λόγω καιρού είτε λόγω κρίσης. Ας ελπίσουμε ότι ο Νοέμβριος θα μας εκπλήξει ευχάριστα!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο ιστολόγιο μου προέρχονται από το google search ή από τα site και τα blog που μνημονεύονται και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από το youtube ή άλλα site τα οποία αναφέρονται.
Τα κείμενα είναι δικά μου εκτός μερικών εξαιρέσεων στις οποίες αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναπαραγωγή (ολική ή μερική) του περιεχομένου του blog με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με την προϋπόθεση να αναφέρεται εμφανώς η πηγή ως chrissaki.blogspot.gr