Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Αποκριάτικες στολές για σκυλάκια

Παρότι είμαι αντίθετη με την ιδέα να φοράμε ρούχα στα κατοικίδια μας, αυτή θα ήταν ίσως η μοναδική φορά που θα μπορούσα να το παραβλέψω και να ντύσω το σκυλάκι μου με ένα από τα παρακάτω κοστούμια.
Πρόκειται για τις πιο ευφάνταστες και εντυπωσιακές μεταμφιέσεις που έχετε δει! Προσωπικά τις λάτρεψα και είμαι σίγουρη ότι θα κλέψουν και τη δική σας καρδιά.
Πως θα σας φαινόταν αλήθεια, να ντυθείτε εσείς πριγκίπισσα και το σκυλάκι σας να είναι ο πρίγκιπας; Ή μήπως θα προτιμούσατε να είστε η γιαγιά και η σκυλίτσα σας η κοκκινοσκουφίτσα; Όποιο συνδυασμό κι αν επιλέξετε είμαι σίγουρη ότι το αποτέλεσμα θα είναι μοναδικό. Δεν έχετε παρά να το τολμήσετε.
   



Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ



Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ
Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Αγοράστε online εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο ιστολόγιο μου προέρχονται από το google search ή από τα site και τα blog που μνημονεύονται και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από το youtube ή άλλα site τα οποία αναφέρονται.
Τα κείμενα είναι δικά μου εκτός μερικών εξαιρέσεων στις οποίες αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναπαραγωγή (ολική ή μερική) του περιεχομένου του blog με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με την προϋπόθεση να αναφέρεται εμφανώς η πηγή ως chrissaki.blogspot.gr